Wsparcie dla sprzętu 

W tej kategorii nie ma produktów.
Wsparcie dla sprzętu

Zapobieganie awariom i naprawa sprzętu.

Wsparcie dla sprzętu objętego gwarancją standardową lub rozszerzoną Fujitsu realizowane jest przez Helpdesk Fujitsu Polska przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Klienci sklepu SerweryFujitsu.pl mogą liczyć na pełne wsparcie pogwarancyjne realizowane przez Helpdesk CONET Sieci i Systemy. Zgłoszenia w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godz. 9: 00-17: 00. Przy stałych umowach możliwość całodobowej opieki nad systemami informatycznymi.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany usługą Wsparcie dla sprzętu skontaktuj się z nami za pomocą czata dostęnego na stronie lub telefonicznie

 

Możesz dwiedzieć się jak jeszcze możemy Ci pomóc na naszej stronie www.conet.pl

 

 

www.conet.pl 

 

 

Ps.
Każdy kontakt z nami jest premiowany